Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Silke | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany28.03.2007 @13:33:17 ostatnio na stronie06.04.2010 @22:30:01

Konto nieaktywne.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze255 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~skacz    18.08.2008 @23:57:23
haha
'michalrebilas    18.08.2008 @15:08:51
nie pytaj co mialem we lbie 5 lat temu
_______

http://www.alexgrey.com
__av___
'michalrebilas    18.08.2008 @14:50:56
machnij sobie scrollem na dol strony, gdzie znajdziesz odnosnik do FAQ
_______

http://www.alexgrey.com
__av___
!jawa4    24.07.2008 @16:37:04
bardzo dziekuje...
~panNIKT    24.07.2008 @00:17:30
oczywiscie ze tak.

bo wiem ze za pare lat zrozumiesz i przyznasz mi wtedy rację.
rozwijaja sie, maluj duzo, jeździj za granice , zwiedzaj muzea,

a potem do nas na krakowska asp.


_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    24.07.2008 @00:07:16
przepraszam a co to jest "szybość"?
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~panNIKT    24.07.2008 @00:05:28
pa pa dobranoc!
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~emigla    16.07.2008 @16:41:12
bingo
~irtis    15.07.2008 @18:49:47
dziękuje za ocenkę a jeśli chodzi o detal to postaram sie coś wrzucić, na razie nie mam dostępu do aparatu, ale jak tylko będę miała okazję to zrobię jakieś dokładniejsze foty tego rysunku
Pozdrawiam
~artemis    10.07.2008 @19:21:26
Bez plamek byłyby superaśne:P
_______
"Są ludzie, którzy, chciałbym, aby cierpieli, ale nie cierpią.
Po prostu umierają i tyle."
~mish    02.07.2008 @14:05:35
MARTYNO!!!! wszystkiego trzeba spróbować no i wrzucę jeszcze kilka tego typu shitów
~wiadomoscprywatna    01.07.2008 @18:08:20
Wiem,ze wszyscy piszą "fajne, podoba mi sie, extra" :D
Ale jak sie podoba pomysl to co mam napisac? :P

Wykonanie jest naprawde dobre.
_______
Zapraszam serdecznie! :D
!unreal    25.06.2008 @08:50:53
ewolucja może nie zawsze idzię w dobrym kierunku ale idzie do przodu
dzięki
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~mojeoko    19.06.2008 @14:29:41
dzięki
~MadMax1    18.06.2008 @17:42:33
Dzięki
~augusta    17.06.2008 @23:01:54
zaden bulwers, nie wsciekam sie
~augusta    16.06.2008 @20:08:31
to nie lomo ani nie rybie oko, napisalam przeciez ze apaat otworkowy. a taki nie posiada obiektywu ani tez zadnej soczewki
~xMia93    25.05.2008 @11:17:23
Dziękuję )
~hoti    24.05.2008 @23:12:30
nie dziękuj zrewanżuj się ;D
~kulk    24.05.2008 @19:24:36
dziekuje
~lukaszbrd    17.05.2008 @23:28:57
tylko wiesz co jest najlepsze?? tylko ty zwrocilas mi uwage na to pomimo ze nie twoja prace ocenialem gdyby byla to twoja praca to bym zmienil wystarczy
~lukaszbrd    17.05.2008 @23:25:34
pozwol ze sam bede wybieral to co bede robil ok?? a to ze do komentarza daje prosbe o ocene moich digartow nie oznacza ze jest spamem, jezeli wiesz co znaczy w tym przypadku spam bo wg mnie oznacza cos niechcianego
~szpilki    17.05.2008 @23:18:44
Dziękuje za komentarz
~fakenCiuciu    17.05.2008 @22:59:52
no rozumiem to tak jak ja nie wstawiam zdjęć dla kogoś czy coś takiego robie to dla siebie ... żeby było i tyle .. nie zależy mi też na tym żeby mi komentowali .. ale po prostu ... krytykowanie .. no okey .. ale w pewnych granicach . niektórzy mogą mi mówic co zrobiłam źle czy cos takiego .. no ale ... brak słów
~fakenCiuciu    17.05.2008 @22:55:08
no . denerwuje mnie to dziecko .. ze takie osoby sie rodzą .. .[ b. ładne zdjęcia ;* ]
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt